piątek, 7 października 2011

Pierwszy zwiastun...

Witajcie!!!
Wiem, wiem na zime mamy jeszcze czas ale ja nie o aurze chcialam, bo tu gdzie jestem biegam jeszcze w cieniutkich sweterkach ale o...zapowiedzi ;-)
Wykonalam ostatnio pewna kolekcje, ktorej wprawdzie juz nie mam ale ktora udalo mi sie obfocic. Pisalam juz do znudzenia ale czuje sie w obowiazku powtorzyc, iz....robienie ladnych, naprawde wspanialych zdjec - to moja przyslowiowa pieta achillesowa:-( Wiec za jakosc przepraszam a..tresc...kto wie?????
Uprzedzam lojalnie...sporo fotek - jak w wiekszosci przypadkow u mnie;-) - bedzie:
Ponizsza fotka to przekrojowka tego, co ostatnio popelnilam, choc nie jest to wszystko...
 Boze Narodzenie kojarzy mi sie z tradycja i dlatego zawsze gama barw bozonarodzeniowych u mnie jest tradycyjna, aczkolwiek zdarzaly mi sie "odstepstwa" od tematu;-))
Ponizsze poduszki to mariaz roznych rodzajow zdobien takich jak haft, aplikacje, patchwork...Nastepnie pikowanie tak, by poduszki nabraly charakterystycznej "wypuklosci":-)))
 ...skarpeta, w ktora mozna wrzucic slodycze, powiesic przy kominku....
Motyw haftowany krzyzykiem...

Towarzyska trojka wesolych balwankow to...kolejna poducha z serii....
 ...i jeszcze jedna....

 ...zawieszki, do wykonania ktorych zuzylam kilka...kompaktow:-)))) Niektore z Was uzywaly do decu, dlaczego mialam nie poeksperymentowac z oklejeniem:-)))

 Mniejsza skarpetka tym razem jako zawieszka na choinke...
 ...obrazek do kuchni - dla Tej samej Sympatycznej Pani:-)))
Polaczylam w nim dwa rozmiary haftu xxx
 i... zeszycik - ten jest moj osobisty - na notatki odnosnie pomyslow;-) Jestem juz na etapie, w ktorym musze zapisywac wszystko to, co kolacze sie po mojej glowie;-)
 Pudeleczko w formie domku na drobiazgi....Daszek sie otwiera:-)
 ...i pudelko na robotki...rowniez dla tej samej Pani:-)))

 ...calosc jako komplet...

Mam skromna nadzieje, ze Pani, ktora to otrzyma bedzie zadowolona:-) Wowczas ja rowniez a...na razie obgryzam pazurki;-)))))
  Kochane, musze to napisac - jestem w szoku z uwagi na komentarze pod poprzednim postem:-)))) Nie mialam pojecia, ze wzbudzi takie "zainteresowanie";-)))))) - tym bardziej milo mi, ze tak jest:-) - dziekuje:-))))
Poniewaz pisze te slowa jeszcze w koszuli nocnej, ciagnac moja mate przez rurke a Synek (przedszkole ma dzis swieto) szarpie mnie za reke, bo zbudowal wlasnie nowe miasto z klockow i musze koniecznie ale to koniecznie i nieodwolanie zobaczyc efekty Jego pracy...- zmykam:-)
 Ale zanim...zycze Wam Kochane mnostwa slonca na nadchodzacy weekend, wspanialych pomyslow i takich dni spedzonych w gronie Najblizszych i przyjaciol:-)
Sciskam i "do nastepnego":-)))
P.S. Dzieki serdeczne za maile to naprawde milo, ze staracie sie byc na biezaco z ksiazka o ktorej ja tak naprawde jeszcze nie wiem nic...:-) ale i tak przeogromnie wielkie dzieki!!!

62 komentarze:

  1. Witaj Małgosiu
    Czekałam niecierpliwie na Twojego nowego posta i się doczekałam:)
    Jak zwykle się nie rozczarowałam:)
    Wszystko mi się podoba, szczególnie te zimowe akcenty, choć i szkatułki też cudne (Ty wiesz,że bardzo mi się podobają Twoje pudełeczka;))
    Obrazek do kuchni uroczy:)
    Pozdrawiam Cie cieplutko i życzę, aby Twój zeszyt na projekty szybciutko zapełnił się nowymi pomysłami....;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc Gosiu!
    U mnie dzis od rana leje, ale temp. nadal wysoka, bo o 8:49 jest nadal 18stC. No zobaczymy..chociaz wlasnie od dzis zapowiadano zdecydowane ochlodzenie.
    Wszystko co wykonalas jest piekne i pracochlonne, pudeleczka bardzo slodkie i wesole, na pewno sie spodobaja, to murowane!
    Tez lubie mate:-))
    sciskam, milego dnia
    B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każmy razem jak wchodzę na Twój blog zamieram z zachwytu, nie przeszkadza mi ciągnący za rękę synek, po prosty patrzę i wzdycham. piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ah malgosiu z rana takie cuda? i jak ja mam sie zabrac za jakos inna robote? sliczne te wszytkie rzeczy jakby Pani nie byla zadowolona no to ja moge sie poswieciec .ty krolujesz w moih robotkach ostatnio choc ta wczesniejsza malgosia a nie ta terazniejsza . pozdrawam cieplo bo u nas tez jeszcze nie calkiem zimno

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Gosiu,bardzo ucieszył mnie Twój nowy wpis-tak na dobry początek dnia:-)))
    Obejrzałam zdjęcia i po prostu mnie zamurowało.Wiesz,jesteś naprawdę Wielką Artystką-to co potrafisz wykonac i sposób,w jaki to robisz , jest naprawdę niesamowite.Pokłony do samej ziemi,Gosiu.
    Pozdrawiam Cię bardzo,bardzo serdecznie i życzę Ci udanego weekendu
    Maja
    ps-a za książkę nadal trzymam bardzo mocno kciuki

    OdpowiedzUsuń
  6. i jak zwykle wyszywalas z glowy pod wplywem chwilowego natchnienia???Mas z ogromny talent a każda praca jak male dzielo sztuki.Bardzo spodobaly mi się balwanki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale u cudownosci az nadziwic sie nie mozna .Cudownosci tworzysz i az trudno wybrac najladniejsze.szczerze gratuluje talentu.dziekuje za piekny post i serdecznie pozdrawim Cie Malgosiu

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamoooooooo, jakie CUDA!! Małgosiu, zawsze z wielką niecierpliwością czekam na twoje posty i jak już się doczekam to oderwać się nie mogę od oglądania, cudeńka tworzysz, wszystko jest tak piękne, że aż się wierzyć nie chce, że można stworzyć tak bajeczne prace :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Małgosiu, jesteś po prostu ciepłą, przemiłą osobą , która w dodatku robi wspaniałe rzeczy, wzbudzasz ogromną sympatię swoimi wpisami, tym że chcesz i odpowiadasz na maile, że jesteś pomocna. Odwiedziny na Twoim blogu to celebracja delikatności i wrażliwości która z niego płynie. Dla Ciebie również miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj imienniczko, jak juz zdołałam doczytać ,nie tylko ja czekam z niecierpliwoscią na kolejny post a raczej to co stworzyłaś! Jak juz kiedyś wspomniałam umieram podczas oglądanie Twoich prac.. ale pewnie zdajesz sobie z tego sprawę ha ha .Ja nie wiem czy można stworzyć coś bardziej pięknego , ale kolejne posty upewniają mnie ,że można, pozdrawiam serdecznie i lecę jeszcze nacieszyć oczy tym co zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogłam się doczekać na kolejny Twój post. A teraz mnie wprost zamurowało. Oglądam te zdjęcia i oglądam. Cudowna seria świąteczna, myślę, że już większość z nas powoli przymierza się do tej najpiękniejszej chwili w roku.
    Co tam candy - możliwość zobaczenia tych cudeniek mi już wystarczy.
    Jak Ty znajdujesz na to czas przy tym swoim Kochanym Ludziku?
    Ściskam Cię za to mocno !!!
    Wszystkiego dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i muszę zęby zbierać z podłogi bo szczena mi opadła na widok Twoich rzeczy...
    Prawdziwe cuda...
    Wszystko piękne... Podusie, obrazek domek ale chyba najbliższe memu sercu jest pudełeczko z nożyczkami i cudną maszyną... Nic tylko siedzieć i podziwiać... To ja lecę po kolejną kawusie i pooglądam sobie troszkę dokładniej... Szkoda tylko, ze nie można wyciągnać łapek, włożyć w monitor i cacuszka pomacać, poprzekrecać i oglądnąć z każdej strony... ;)

    A wiadomościami w sprawie książki wcale się nie przejmuj... Brak wiadomości po czasie może okazać się dobrą wiadomością...
    Wiec trzymajmy kciuki dalej :) :*

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. To wszystko jest po prostu niesamowite!!!
    A książka zdecydowanie POWINNA się ukazać.
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Postanowiłam w końcu się odezwać i wyrazić swój zachwyt. Twoje prace są naprawdę wyjątkowe. Od dawna je podziwiam ale zwykłe słowa to za mało żeby opisać co czuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrząc wielokrotnie na efekty Twojej pracy nieodmiennie mam wrażenie, że Twoja doba jest jakaś dłuższa od innych;)))Już nie wspomnę o ilości arcydziełek, które wykonałaś, ale ile wysiłku i serca w każdą z nich włożyłaś. Dekoracje świąteczne są bajeczne, ja także najbardziej lubię klasyczną kolorystykę:) Nie powinnaś obawiać się opinii osoby, dla której stworzyłaś tę kolekcję jestem na 100% pewna, że będzie nią zachwycona:)))
    Życzę Ci również miłego i pogodnego weekendu no i chyba należy Ci się trochę odpoczynku:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow....cudeńka nam jak zwykle serwujesz !

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam Cię Małgosiu!!! Wprowadziłaś mnie w niesamowity nastrój, uwielbiam zaglądać do Ciebie. Wszystkie Twoje cudeńka są małymi dziełami, które mogłabym oglądać i podziwiać godzinami. Świąteczny zestaw (chyba rok to za mało bym mogła taką ilość przygotować) a u Ciebie czas chyba nie ma znaczenia, chyba się zatrzymał....a TY tworzysz, tworzysz projektujesz. Ściskam Cię mocno i przesyłam najcieplejsze myśli....

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeglądając blogi, widzę wiele zdolnych dziewczyn i nie jedną pracą się zachwycam, ale przed Twoimi dziełami chylę nisko głowę... Jesteś genialna!!!! Nie mam słów, by wyrazic, jak mnie zachwyciło, to co zrobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrząc na Twoje prace można zzielenieć z zazdrości...;-) Przepiękne są! Świąteczne rzeczy po prostu są bajeczne! W takich naprawdę Bożonarodzeniowych kolorach:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. W zasadzie nic już nie powinnam pisać, bo to co chciałam napisały dziewczyny. Czas Bożonarodzeniowy, widzę, u Ciebie otwarty. Muszę sie zabrać i u siebie za co nie co.
    Pani, dla której to wszystko przygotowałaś zazdraszczam, hihi.
    U mnie słoneczko nieśmiało wychodzi zza chmur. I oby pozostało.
    Buziole i miłego dzionka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, a przyznaj się ile Twoja doba ma godzin...a może Ty snu nie potrzebujesz, bo ja ostatnio podejrzanie coś długo śpię ( to chyba za Ciebie)...
    Zachwycasz mnie nieustająco a pomysł z oklejaniem płytek chyba zgapię, bo jakoś do tej pory decou na nich do mnie nie przemówiło
    ...a tymczasem wracam nacieszyć swoje oczy Twoją mistrzowską produkcją
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. o mamuniu, ale wspaniałości
    najbardziej podobają mi się okrągłe zawieszki i obrazek do kuchni
    pudełka to mistrzostwo świata
    oj się napracowałaś, ale efekty powalające
    pozdrawiam serdecznie życząc również miłego weekendu
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Małgosiu, Ty i to, co robisz to jest wielkie "Boże Narodzenie", czyli piękno, ciepło, wrażliwość... Mogłabym mnożyć komplementy, ale powiem tylko - jesteś WIELKA! Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, ja nie wierze ze Ty masz i koszule nocna, bo kiedy tyle cudenek tworzysz, to pewnie nie spisz. Albo jestes czarodziejka i potrafisz naciagnac dzien o kilka godzin:)Piekne wszysstko i w tym pudelku sie znow chyba zakochalam:)
    Sciskam.
    P.S. Wyslalam maila:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ej Małgośka!!! Ja kiedyś przed kompem zejdę na zawał jakiś czy inszą palpitację!;)
    Małgoniu, cudowności tak misterne, wysmakowane, wypracowane poczyniłaś, że słów brak...
    Biję pokłon do ziemi przed Twym talentem. :*
    Całuję mocno i trzymam kciuki za myśl o książce, niech dojrzewa - już jestem jej fanką! :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna tworczosc nam prezentujesz Malgos.tworczosc wymagajaca duzo czasu, skupienia, precyzji.niesamowitej wyobrazni , wyczucia form i koloru..to wielka sztuka zebrac to wszystko i zamknac w jednym ;swiateczna skarpeta , kuchenny obrazek , pudelko i decu na plytach CD..wszystko bardzo ladnie wykonane .Zapewne znow cos z Twoich pomyslow przeniose do swoich robotek recznych..dziekuje za inspiracje .Pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w twoim blogu. Tworzysz piękne przedmioty w stylu, który uwielbiam :)będę Cię na pewno bardzo często odwiedzała

    OdpowiedzUsuń
  28. Z wielką radością podziwiam Twoje prace. Dzięki tym skarpetom i zawieszkom prawie poczułam zapach mandarynek, które kojarzą mi się z Bożym Narodzeniem. W końcu jak tylko minie gorączka zniczowa, to w tv pojawią się już sznury ciężarówek coca-coli, co już jest nieodzownym znakiem zbliżających się świąt...

    OdpowiedzUsuń
  29. Słowa nie wyrażą tego jak bardzo jestem zachwycona Twoimi pracami!Są przecudowneee!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. A mówią, że wróżek nie ma..:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niepowtarzalne !
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Pazurkom daj spokój, ponieważ Pani będzie kwiczeć z zachwytu:), tak zresztą jak ja, kiedy widzę Twoje CUDA.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego weekendu:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle jestem zachwycona. Nie masz sobie rownych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Oglądanie Twoich prac to sama przyjemność dla oka i wielka inspiracja!! Proszę o więcej:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Cały czas oszukuję się, że do zimy jeszcze bardzo daleko, a ty jednym postem uświadomiłaś mi, że tak nie jest. Noszę się z zamiarem uszycia świątecznych poduszek, ale ciągle powtarzam...jeszcze czas, Czy aby na pewno? Małgosiu może takich cudnych, jak Twoje nie stworzę, ale dziękuję za inspirację :-) Pozdrawiam Iwona P.

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj pracowita mroweczko, alez rzeczy natworzylas tylko cieszyc oczy.
    A temat swieteczny wcale nie jest taki odlegly, ja juz zaczelam zamowienia na swiateczne dekoracje.
    pozdrawiam milego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowności natworzyłaś:)Bawiłam się kiedyś patchworkiem i wiem że jest to bardzo pracochłonne,a stworzyc coś tak pięknego :)))Jestem pełna zachwytu:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Czytajac Twojego posta odkrylam u mnie nowa diagnoze, mam z cala pewnoscia ADHS,a (moj syn go ma, wiec chyba po mnie). Ja juz w trakcie ogladania tych Twoich pracochlonnych cudow, musze sie niespokojnie wiercic na krzesle, bo kiedy sobie wyobraze ile pracy w te drobiazgi wlozylas, ile "Sitzfleisch" (jaki to bylby polski odnosnik ? ;)to az mnie podnosi. Przy tym haftowaniu i calym mnostwie innych robotkowach technik trzeba miec anielska cierpliwosc - a to u mnie "Mangelware" (?).
    Pieknie sie oglada, chcialoby sie miec, umiec i potrafic, ale ten niesamowity wklad czasu mnie odstrasza. Choc zdaje sobie sprawe, ze pewnie nie taki diabel straszny jak go maluja, bo kto potrafi, ten z czasem i tempo ma zupelnie inne a efekty mimo wszystko coraz to lepsze...
    Ale pomarzyc sobie moge, no nie ?
    Pozdrawiam z brrrr....zimnego Wiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Po raz kolejny stwierdzam, że jesteś jak dobra wróżka, która pokazuje magiczny świat stworzony za pomocą różdżki w postaci igły i nitki :) Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękności, piękności i jeszcze raz śliczności :)

    Pomysł z obklejeniem CD jest wspaniały :)

    Twój zapiśnik jest piękny - z pewnością zmieści wiele Twoich wspaniałych pomysłów :).

    I ten domek... bajeczny ^^ a ten kotek oraz kluczyk na drzwiach po prostu mnie rozbroiły :)

    Uściski
    I jeszcze raz dziękuję, wspaniała Margott :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Twojego bloga znalazłam zupełnie przydakiem na deccorii, podczas szukania inspiracji dla siebie... zajrzałam i oniemiałam... wyjść z podziwu nie mogę... oczarowałaś mnie swoimi cudeńkami... przyznam, że ten cały wspaniały świąteczny zestwa jest uroczy i sama miałabym ochotę taki zakupić o ile byłoby to możliwe :)
    Poxzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Oglądam,podziwiam i zastanawiam się kiedy Ty robisz te wszystkie piękne przedmioty.Ja coś tam planuję dziś porobić (najpierw dom a potem może hafcik)ale jak wpadam na takie strony jak Twoja to ucieka mi parę godzinek.Serdecznie pozdrawiam i już sie zapowiadam z następną wizytą. Jola

    OdpowiedzUsuń
  43. Robisz niesamowite rzeczy. Wszystko jest po prostu prześliczne. No i te zawieszki dodają uroku i trójwymiarowości. Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  44. no i co? teraz ja też muszę zrobić sobie taki zeszyt projektowy. I skąd mam wziąć na to czas, hę?

    PS. dzięki za inspirację - projekty super :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj, trafiłam na Twój blog jako nałogowa oglądaczka twórczości przeróżnej. Robisz piękne rzeczy, gratuluje talentu. Zainteresował mnie wątek książki, pogrzebałam w starszych postach. Też interesował mnie temat jak wydać książkę. Polecam artykuł na tej stronie:
    http://mmzin.net/11,250,Jak_wydac_ksiazke.html
    Z niedo dowiesz się, że wydawnictwa na zapytanie czy wydadzą książkę jak ją napiszesz, nie odpowiadają. Trzeba im zaproponować gotowca.
    A więc siadaj do pisania, robótkowania i fotografowania.
    Życzę powodzenia, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  46. Małgosiu same cuda i wspaniałości!!! Jak zawsze nic dodać, nic ująć, tylko siedzieć z rozdziawioną buzią i się zachwycać.
    Nie sądzę żeby znalazł się ktokolwiek, kto byłby niezadowolony z otrzymanych od Ciebie rzeczy:))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Kobieto Ty tworzysz niesamowite klimaty ! siedzieć i podziwiać można bez przerwy.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Małgosiu,wczoraj w " cafe chez garcons" myślałam dość intensywnie o Tobie...Expresso wystygło...Nie piekły Cię uszy przypadkiem ??? Buziaki Artystko.
    p.s obrazek do kuchni bardzo ujutny :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku jakie to wszystko jest prześliczne!!! Wspaniałe wytwory i z całą pewnością pani będzie zadowolona! Bardzo, ale to bardzo wszystko mi się podoba!!! SZkoda, że ja ugrzęzłam w czasie bez czasu dla siebie... i igły

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękna kolekcja!
    Mogę oglądać i oglądać...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. dam sobie blog do obserwowanych podoba mi się piękne kolekcje

    OdpowiedzUsuń
  52. nie mogę się napatrzeć! wszystko jest tak wspaniale dopracowane i dopieszczone!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale CUDOWNOŚCI!!!
    Aż zazdrość mnie bierze, że tak nie potrafię ;}
    Gratuluję również talentu i cierpliwości. Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiekne rzeczy tworzysz:) Piekno poprostu Cie otacza !!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Wow. Do tego obrazka brakuje tylko śniegu, kominka z trzaskającym ogniem i kubka pysznego kakao.
    Gratuluje talentu! i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Boże nie będę oryginalna jak zwykle twoje pracę są boskie , przepiękne wzory ,rewelacja tak ślicznych rzeczy dawno nie widziałam

    pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  57. Małgosiu, genialna jesteś, po prostu... jestem oczarowana szczególnie pudełeczkami - mistrzostwo! Lubię Twoje wyczucie koloru, podkładki pod talerze post niżej są kapitalne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepiękne dekoracje świąteczne. Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  59. Podoba mi się twój kawałek Polski ;)
    Kolekcja świąteczna bardzo ciepła i delikatna. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Odwiedzając przeróżne blogi przyzwyczaiłam się już, że tyle jest zdolnych manualnie osób, ale u Ciebie mam taki pozytywny szok, że długo będę jeszcze dochodzić do siebie. Jesteś niezwykle utalentowaną osobą. Cudownie byłoby mieć choć jeden procent Twojego talentu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Ciesze, sie, ze pomimo utrudnien udalo Ci sie znalezc mnie ponownie... Dziekuje pieknie za kazdy komentarz, kazde slowo, ciepla mysl.