poniedziałek, 5 marca 2012

O DECU ALE..."po mojemu"

Witam Kochane!!!!
No nareszcie znalazlam "przyslowiowy moment" by skrobnac slowek kilka:)))
Obiecane decu, jednak jak zwykle u mnie - w nieco przewrotny sposob ukazane:))))

...Postanowilam sprawdzic, co sie stanie jesli decu - bedzie drukiem na plotnie, a wieczko udekoruje haft 3D...
Mysle, ze wyszlo cos innego, innego "inaczej" ;-)
 Wydrukowalam najpierw na plotnie motyw kwiatowy, nastepnie raz jeszcze na tej samej tkaninie fragment notatek odrecznych.... Zabezpieczylam specjalnym medium, nastepnie nalozylam kilka - nascie (:-)) )  warstw lakieru i...

 ...tak bylo, zanim wpadlam na pomysl "dolozenia" 3D na wieczku:))))










 Napis powstal na starych klockach Ludzika, ktorymi moje Dziecko stracilo zainteresowanie:)


 ...sloik odecupazowalam :)))) rowniez tkanina:)
 ....i sprawilam sobie wieciec na...lodowke - na razie tu przycupnal z braku innej lokalizacji:)))
Zrobilam go doslownie w moment. Potrzebne byly resztki wikliny, moje zawieszki, klej farba i ciekawe tasmy z napisami lub wydrukami:)))



 Decha "na odpryski" - tak ja natwalam. Kto ma plytki z surowego marmuru w kuchni, Ten WIE, ze jest ro rzecz z gatunku "niezwykle potrzebnych" ;))))))



Kochane zycze Wam cudownego tygodnia, wybaczcie, ze ostatnio tak malo sie udzielam ale przez chorobska zaniedbalam prace, ktore powinny byc wykonane miesiac temu:(((
Wiec sie spinam z calej sily, w miedzyczasie farbujac kolejne kilometry nici, szyjac kolejne quilty i ubranka na wiosne (choc dzis wlasnie nawalilo sniegu od metra!) - tak, tak mam znow kolejna kolekcje. Jesli bedziecie chcialy - pokaze:)
A...nastepny post bedzie poswiecony haftom, tzn usystematyzujemy je troszke tak, by nigdy wiecej 3D nie mieszal sie z brazylijskim a brazylijski z bulionowym. Podam tez kilka trickow i niezbednych wskazowek do ich wykonania:)))
Buziaki Kochane sle:)))))))

57 komentarzy:

  1. Malgosiu, ja tutaj chyba przestane zagaladac, bo juz teraz wiem, ze nie bede mogla w nocy zamknac oczy:) Jestes artysta, to sa najdoskonalejsze hafty, jakie gdy widzialam. I wcale nie przesadzam!
    Boskie, poprostu boskie prace. Dekupaz w ciekawy sposob i te haftowane czesci pieknie uzupelniaja calosc.
    Sciskam.
    Janka

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ale nas obdazyłas cudownościami, wszystko przecudnej urody i zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu same piękności pokazujesz... Pudełko marzenie... Obiekt moich dzisiejszych westchnień :) I jeszcze cuuudną podusie widzę... I jeszcze... ehh... Wszystko cudne, nie ma sensu wymieniać pokolei ;) :) ...

    Serdeczności przesyłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje decoupagowe prace przepiekne, ale pudelko podbilo moje serce, jest w Twoim niepowtarzalnym stylu, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten haft 3D... piękny, zresztą czy są jakieś tajemnice przed Tobą jak chodzi o haft?
    Podziwiam nieustannie. Pozdrawiam i czekam na te instrukcje z wielkim zainteresowaniem poczytam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycasz mnie niezmiennie, kochana:)... Juz sama nie wiem co mam mowic, bo cokolwiek powiem to banalne jakies sie wydaje w swietle Twoich tanletnow:)
    Buziolki przesylam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Długo kazałaś czekać na coś znowu bezkonkuręcyjnego ale wreszcie jest.Pudełko jest wprost rewelacyjne,zresztą jak wszystko co robisz.Jestem pod ogromnym wrazeniem. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko wyszło super, takie bardzo "Twoje" :) Zresztą każda Twoja praca posiada swój niepowtarzalny styl, w całej stercie rękodzieła można by rozpoznać bezbłędnie, które cuda Ty stworzyłaś :) Ja właśnie weszłam w posiadanie puszki po ciastkach i już szukam Twojego tutorialu do "tuningu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Małgosiu:)
    Stęskniłam się za Tobą i Twoimi pracami:)To decu jest przepiękne - delikatne i romantycznie takie w Twoim klimacie, który zresztą bardzo lubię:)
    A jeśli chodzi o wiadomość będę czekać:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft(jak zawsze) i dobry pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pokazałam mężowi, ponieważ zapytał nad czym tak wzdycham. Popatrzył i nie chciał uwierzyć, że to ręczna praca.
    Na kolejny post nie mogę się już doczekać.
    Pozdrawiam wiosennie i lecę jeszcze powzdychać:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. To okropne! Ilekroć tutaj zajrzę czuję się jak dewiantka, bo odnajduję w sobie skłonności do fetyszyzmu :D. No ale jak tu się nie zakochać w tym co tworzysz :D?

    OdpowiedzUsuń
  14. No i ja sie zakochalam od pierwszego wejrzenia w tym pudelku! Cos wspanialego Malgosiu! Zaczelam juz wizualizowac gdzie bym je postawila u siebie:-)Zreszta wszystko inne tez...
    Czekam na zdjecia kolekcji wiosennej:-)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pudełko prześliczne.Normalnie brak słów żeby opisać
    to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności same, przyjemnie się ogląda takie wysmakowane prace

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu jesteś niesamowita !!!
    Tysią pomysłów na minutę i wszystkie zralizowane !!!
    Pudełeczka "wielotechnikowe" nie wiem czy istenieje takie słowo ....
    super się prezentuje !!!!!
    Dziękuję za miłe słowo na blogu !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełko jest przepiękne, a ten haft na nim ... brak słów by wyrazić zachwyt. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow , znowu takie cudowności pokazujesz ... oczęta nie mogą się oderwać od monitorka . :D:D:D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiesz co Małgosiu,kocham Cię za to "twórcze podejście do tematu " :)
    Pokazuj nowe "ciuchy" !!
    kisses&hugs

    OdpowiedzUsuń
  21. Kapitalne! Jeszcze się nie spotkałam z decoupagowaniem za pomoca tkaniny. No i te wieczko 3D. Super.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne i bardzo pomysłowe:)))Haft przestrzenny to coś co chciała bym poznac:))Ciekawi mnie czym zabezpieczyłaś wydruk na tkaninie.Ja użyłam kiedyś takiego specyfiku który rozmył mi cały wydruk.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie bylabys soba , gdybys nie pokazala normalnosci w innej wersji.I to jest Twoim znakiem rozpoznawczym..swietny pomysl z tym decu "Inaczej"...liczy sie wlasnie pomysl. Udal sie a i te inne niezbedniki tez sa swietne.Chetnie skorzystam z Twojego kursu jak poukladac wiadomosci o haftach i jak je ogarmnac w calosc by nie mieszac ich nTo bedzie bardzo ciekawa lekcja i juz na nia czekam a ponadto wspomnialas cos u ciuszkach na wiosne/trendy sa pamarancze i mandarynki..mam na mysli naturalnie kolory ciuszkow/ tak wiec na ciuszki tez czekam zyczac Ci na zrealizowanie wszystkigo 48 godzinnej doby..Pozdrawiam Malgos milo.)

    OdpowiedzUsuń
  24. Małgoś dziś mianuję Cię Wirtuozerką Sztuk Wszelakich :) Pięknie łączysz różne techniki i metody zdobnicze. :) I wszystko takie piękne - wyżarłam oczkami wszystkie detale ze zdjęć ;))) Z niecierpliwością czekam też na kolejny post z wyjaśnieniem co i jak w temacie haftów, bo przyznam, że i ja gubię się w tym bogatym ich nazewnictwie. :) Uściski serdeczne ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego co nazwałaś decu "po mojemu". Przepięknie to wygląda i jest takie oryginalne:-) Zresztą jak wszystkie Twoje prace - mają swój niepowtarzalny charakter:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wymyslilas swietny sposob ozdabiania przemiotow tkanina, okragle pudelka sa fantastycznie piekne. W sam raz na krawieckie przydasie, ktorych jak wiadomo kazda krawcowa ma duuuuuzo.
    Haft pokazany z bliska robi ogromne wrazenie.
    Decha swietna,a piekarnik dopiero masz klimatyczny;)
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam,
    cudne to okrągłe pudełko! Twój haft zawsze mnie zachwyca, próbowałam sama kilka razy haftu 3D, przeczytałam nawet książkę na ten temat, ale zdecydowanie mnie to przerasta, dobrze, że u Ciebie mogę nacieszyć oczy takimi pięknymi przedmiotami...
    klocki są słodkie :)

    pozdrawiam Cię serdecznie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. brak mi słów,co będę wymyślać...po prostu CUDOWNE !!!!!!!dawaj kochana tą kolekcję...

    OdpowiedzUsuń
  29. cudnie tu u ciebie:)bardzo podoba mi się twoja twórczość.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zwaliłaś mnie z nóg! Pudełko- majstersztyk!! Reszta też zresztą. A dechę sobie zrobię, jeśli pozwolisz podobną- świetny pomysł! Dziękuję za cudowne chwile przy oglądaniu Twych Dzieł! Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Malgosiu ale mnie zaskocyzlas tym decoupagem:)Jestem ciekawa jaka jest w dotyku tkanina lakierowana kilkanaście razy?Czy wogole mozna wyczuć pod palcami,ze to tkanina?po lakierowaniu po jakims czasie wszelkie granice sie zacieraja.A jesli brak różnicy to wlaściwie dlaczego używac material jak mozna na papierze. Tak glosno myślę sobie...Ciekawe sa Twoje projekty, najbardziej podobaja mi się klocki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję i strasz, straaasznie mi miło, że spodobała Ci sie moja łazienka.
    Mi u Ciebie zawsze podoba się wszystko. łatwiej mi oczyscic cały salon z cegły niz taki haft jak ty wyczarować. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę że nie tylko ja mam ochotę się wypisać!!!
    Albo podeślij coś na nerwy...
    Jak dorównać Mistrzyni kiedy człowiek zawrotów głowy dostaje za każdym razem gdy tutaj wpadnie???
    Całuski Kochana

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdybym dostala prezent w takim pudeleczku, to nie jestem pewna czym bym sie bardziej cieszyla - pudelko byloby chyba bezkonkurencyje :)Pozdrawiam z wiosennego Wiednia

    OdpowiedzUsuń
  35. I still adore your works, how wonderful they are!!
    Wish you a great week :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Woow, dostałam z zachwytu oczopląsu! Tyle wspaniałych prac zrobiłaś, że nie mogę się zdecydować, która bardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przecudne prace i wspanialy post, zdjecia, kuchnia...Uhmmmm
    Moc pozdrowien!

    OdpowiedzUsuń
  38. oj tak chcemy zobaczyć nową kolekcję :) no i Twój decu super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Twoje prace to jak bombonierki z najwyższej półki. Świetny pomysł z drukiem na tkaninie no i wszystko mi się podoba bardzo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. No kochana,i znowu powaliłaś nas nową techniką tworzenia. Przepiękne wszystko.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. Nudna będę - przepiękne! Na następny post czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałabym mieć taki motor do pracy jak Ty Małgosiu. Przyzwyczaiłaś już wszystkich do perfekcyjnych prac, do czego się nie zabierzesz... szczęka opada. Czekam na prezentację wiosennej kolekcji - lubię pooglądać ciuszki spod Twojej igły. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  43. Małgosiu , jesteś niesamowita!!!
    Znów takie cudeńka pokazałaś , że aż dech zapiera:)
    Czekam z niecierpliwością na następny Twój wpis o haftach , bo to przecież Ty zaraziłaś mnie haftem wstążeczkowym
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Gosiu, ja jestem oczarowana tym co robisz, a te barwy których uzywasz tak mną zawładneły że szok. jesteś niesamowita dekoratorką i masz własny niepowtarzalny styl!cudowne!!!!!!!!!!nie moge dostać książki o haftach (Haftowanie.150 najpiększniejszych ściegów)a tak się już czaję na coś nowego.może mi polecisz coś?

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj śliczne są twoje prace ja po prostu nie mogę wyjść z podziwu Pozwoliłam sobie w końcu to napisać pewnie tysiąc razy już to słyszałaś albo czytałaś ale twoje prace są godne podziwu . Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  46. Znów same wspaniałości!!! Wieczko w 3D BOSKIE!!! Zazdraszczam talentu i umiejętności gospodarowania czasem:))

    OdpowiedzUsuń
  47. Decou przepiękne, a z haftem jeszcze piękniejsze! Śliczna decha i wianek oraz serduszka. Oczywiście, że chcemy zobaczyć nową kolekcję i więcej, więcej, więcej Twoich przepięknych wyrobów!

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne pudełko. Haft na wieczku sprawił, że jest takie... Twoje :) I bardzo, bardzo ładne! Odpryskowa deska jest super, z tego, co widac na zdjęciach, idealnie wpisuje się w styl kuchni. Ale cóż Ty masz za kuchenkę?! Uśliniłam klawiaturę z zachwytu :P
    Pozdrawiam cieplutko i z niecierpliwością czekam na post z hafcikami :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I teraz nie będę mogła zasnąć :)))Wspaniałe połączenie decu z haftem ...ach :) Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  50. Małgosiu jesteś czarodziejką !!! pudełeczko jest jest zjawiskowe !!
    I klocki - małe cacuszka !!
    wielkie brawa ! buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  51. malgosiu cudowne ,piekne prace jak tak lubie tu zagladac tak inspiruja do pracy takiego kopa jada ze samemu che sie cos wydziubac ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. rewelacja - jak wszystko dotąd...
    a ja mam pytanko... jak haft w 3 D sprawdza się po praniu ?

    OdpowiedzUsuń
  53. Małgosia,witaj,
    jeszcze dobrze nie ochłonęłam po Twojej przepięknej,cudownej narzucie z poprzedniego wpisu,a tu już takie nowe cuda!
    Śliczne wszystko,pięknie to wymyśliłaś i zrobiłaś.Puzdereczka decu i 3D super.
    Serdecznie Cię pozdrawiam,wszystkiego dobrego
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  54. O matko i córko, kobieto dobijasz mnie :):)

    OdpowiedzUsuń
  55. Małgosiu, jesteś absolutnie genialna! Mistrzyni wszystkich możliwych dziedzin. Ja oniemiałam na widok Twojego dekupażu, bo przecież jeśli chodzi o haft, to oniemiała chodzę już od pierwszego kontaktu z Twoim blogiem. To miejsce, Twój blog, Twój dom jest jak kraina z jakiejś pięknej baśni... a ja kocham baśnie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  56. Decoupage po Twojemu niezwykle mi się podoba... a w klockach się po prostu zakochałam ^^ jesteś mistrzynią detali :)

    OdpowiedzUsuń

Ciesze, sie, ze pomimo utrudnien udalo Ci sie znalezc mnie ponownie... Dziekuje pieknie za kazdy komentarz, kazde slowo, ciepla mysl.