niedziela, 6 grudnia 2020

And the winter came© by MJJENEKDESIGNS


Witajcie Kochani!

Ten post powinien byl byc napisany jakies... dwa miesiace temu :) Dokladnie wtedy ukazala sie w Europie moja pierwsza autorska kolekcja tkanin do wykonania patchworkowych projektow w tematyce bozonarrodzeniowo - zimowo-basniowej :) Dlaczego tak ? Bo zima jest basniowa ! Taka tez jest moja kolekcja bawelenek drukowanych w urocze motywy. Na szczegolna uwage zasluguja duze panele, z ktorych mozna stworzyc przecudne akcesoria swiateczne do kuchni ale nie tylko. Popatrzcie sami :

Moja autorska kolekcja tkanin dostepna jest TUTAJ
Ciesze sie jak dziecko, bo okazalo sie , ze 30.000 metrow rozeszlo sie w kilka dni i tkaniny musialy byc dodrukowane ! Super ! 
Poza tym, nie bedzie to moja ostatnia kolekcja tkanin. Juz tworze kolejne, mysle, ze beda rownie piekne, takie, ktore sa sygnifikatorami "100% Margott ", jak mawia Antonio, wlasciciel firmy Hilogar.

Tkaniny zamowic mozna takze tutaj
Ponadto moje tkaniny dostepne sa takze w ponizszych sklepach online:



Ponizsze fotki sa jedynie drobnymi propozycjami, co z moich tkanin mozna wyczarowac - reszte zostawiam moim kreatywnym, cudownym Dziewczynom, ktore przeobraza skrawki tkanin w niepowtarzalne, przyciagajace oko elementy dekoracyjne wystroju swiatecznego :)
Podkladeczka pod filizanke , duza ....

Podkladeczka mniejsza...
"Kubraczek" na kubek lub duza swiece w sloju... 
"Kubraczek" na imbryk....
Te technike dekoracji opisalam w moich wzorach bardzo szczegolowo, wiec nie bede sie powtarzac tutaj, by nie przynudzac ;)


Kochani, zycze Wam wspanialego tygodnia, ja zmykam tym razem do.... drutow :) A co poczynilam, pokaze przy okazji :)
Usciski sle :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ciesze, sie, ze pomimo utrudnien udalo Ci sie znalezc mnie ponownie... Dziekuje pieknie za kazdy komentarz, kazde slowo, ciepla mysl.